Jak działamy w czasie epidemii COVID-19?

AK 2020-03-25

                                                                                                                                                                                      

Poniżej przedstawiamy Państwu jak dostosowaliśmy pracę naszego biura w czasie epidemii COVID-19 dla zapewnienia ciągłości obsługi naszych Klientów przy jednoczesnym zachowaniu środków ostrożności. Proponujemy przeprowadzenie większości procesu sprzedaży lub wynajęcia nieruchomości w formie on-line, ograniczając spotkania do minimum.
Nasze biuro jest sygnatariuszem Karty Bezpieczeństwa Covid-19 dla firmy związanych z rynkiem nieruchomości.

1. Nasz zespół cały czas pracuje i pozostanie do Państwa dyspozycji. Zapewniamy ciągłość opieki nad Państwa ofertami i transakcjami.

2. Dla poszukujących nieruchomości. W trosce o Państwa bezpieczeństwo, jak i nasze, zmniejszamy osobiste kontakty do minimum, dlatego:

- zapraszamy do szczegółowego zapoznania się z opisem i zdjęciami oferty, dodatkowo część nieruchomości można obejrzeć w każdej chwili dzięki spacerowi 3D

- zapraszamy na rozmowę lub prezentację w formie transmisji live, np. za pomocą komunikatora WhatsApp

- udostępniamy nieruchomości do obejrzenia przy zachowaniu środków ostrożności - prezentacja maksymalnie dla dwóch osób, „polityka otwartych drzwi” wszystkie drzwi pozostają otwarte aby nie było konieczności ich dotykania, zachowujemy bezpieczną odległość, prosimy o używanie maseczek i rękawiczek/dezynfekcję rąk.

3. Dla właścicieli nieruchomości. Proponujemy wykonanie spaceru 3D, aby zainteresowany Klient mógł dokładnie obejrzeć nieruchomości bez osobistego kontaktu. Umożliwiamy również przeprowadzenie prezentacji w formie transmisji live. Tradycyjne prezentacje odbywają się wyłącznie z zachowaniem środków ostrożności, i możliwie bez udziału właścicieli. Istnieje możliwość rozpoczęcia współpracy z naszym biurem bez spotykania się.

4. Umowy i dokumenty.
Przy kompletowaniu dokumentów zachęcamy do skorzystania z platformy ePUAP, umożliwiającej np. pobranie zaświadczenia o braku osób zameldowanych drogą elektroniczną.

Podczas uzgadniania warunków transakcji oraz przygotowywania umów bierzmy pod uwagę np. dłuższy czas oczekiwania w bankach. Tak jak zawsze Strony dostają projekt umowy do zapoznania się z wyprzedzeniem.

Przy podpisywaniu umowy zachowujemy środki ostrożności -  zachowujemy bezpieczną odległość, prosimy o używanie rękawiczek i maseczek, każdy otrzymuje osobny długopis lub używa swojego, każdorazowo dezynfekujemy stoły, klamki itp. Zasady te dotyczą zarówno spotkań w biurze, jak i np. kancelariach notarialnych z którymi współpracujemy.




W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości zapraszamy do kontaktu.